یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

تشکر متفاوت از مادر

 
 

  

 

بیل گیتس پولدارترین فرد روی زمین میگه : شما وقتی به پدر و مادرتون میگین که اونها خیلی کسل کننده و قدیمی هستند یادتون باشه اونها وقتی به سن شما بودن یا مثل شما بودن یا از شما شادتر
متن زیر تقریبا سرگذشت اکثر کسانیست که قدر عزیزترین چیز زندگیشون را نمیدونند و شاید سرگذشت تک تک ما :
 
 
وقتی که تو 1 ساله بودی، اون (مادر) بهت غذا میداد و تو رو می شست و به اصطلاح تر و خشک می کرد تو هم با گریه کردن و اذیت کردن در تمام شب از اون تشکر می کردی
وقتی که تو 2 ساله بودی، اون، بهت یاد داد تا چه جوری راه بری تو هم این طوری ازش تشکر می کردی که ، وقتی صدات می زد ، محل نمیگذاشتی و فرار می کردی
وقتی که 3 ساله بودی، اون ، با عشق تمام غذایت را آماده می کرد تو هم با ریختن ظرف غذا ،کف اتاق ، ازش تشکر می کردی!
وقتی 4 ساله بودی، اون برات مداد رنگی خرید تو هم، با رنگ کردن میز و دیوار ازش تشکر می کردی تا نشون بدی چقدر هنرمندی !
وقتی که 5 ساله بودی، اون لباس شیک به تنت کرد تا به تعطیلات بری تو هم، با انداختن خودت تو گِل، ازش تشکر کردی!

ادامه مطلب ...

بهترین زمان تمیز کردن شیشه ها چه موقع از روز است!؟؟




برخلاف تصور بسیاری از مردم بهترین زمان برای تمیز کردن شیشه صبح‌ها نیست..!؟؟
 
هوای روشن و نبود نور مستقیم آفتاب بهترین زمان برای تمیز کردن شیشه‌ می‌باشد.
تمیز کردن شیشه: برخلاف تصور بسیاری از مردم بهترین زمان برای تمیز کردن شیشه صبح‌ها نیست! بلکه برعکس عصرها آنهم هنگام غروب‌ می‌باشد، زمانی که آسمان هنوز روشن است اما نور آفتاب دیگر تابش مستقم ندارد. شاید باور نکنید اما بهتر از آن روزهایی است که هوا کمی ابری است و بارانی نمی بارد، به عبارتی خورشید زیر ابر‌ می‌باشد.‌ می‌پرسید چرا؟ برای آنکه تابش نور خورشید به شیشه و گرمایی که در آن تولید‌ می‌کند باعث تبخیر و خشک شدن سریع آب یا مایعی که برای تمیز کردن شیشه از آن استفاده‌ می‌کنید،‌ می‌شود و زمانی برای شما باقی نمی گذارد تا با دستمال شیشه را تمیز کنید و عملا شما دستمال را روی شیشه تقریبا خشک خواهید کشید. اما چگونه شیشه را تمیز کنیم؟

ادامه مطلب ...

دو گدا

 داستان طنز

 

دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش، اون یکی یه ستاره داوود.. مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود پول مینداختن.
یه کشیش که از اونجا رد میشد مدتی ایستاد و دید که مردم فقط به گدایی که پشت صلیبه پول میدن و هیچ کس به گدای پشت ستاره داوود چیزی نمیده. رفت جلو و گفت: رفیق بیچاره من، متوجه نیستی؟ اینجا یه کشور کاتولیکه، تازه مرکز مذهب کاتولیک هم هست. پس مردم به تو که ستاره داوود گذاشتی جلوت پول نمیدن، به خصوص که درست نشستی بغل دست یه گدای دیگه که صلیب داره جلوش. در واقع از روی لجبازی هم که باشه مردم به اون یکی پول میدن نه به تو.
گدای پشت ستاره داوود بعد از شنیدن حرفهای کشیش رو کرد به گدای پشت صلیب و گفت: هی "موشه" نگاه کن کی اومده به برادران "گلدشتین*" بازاریابی یاد بده؟

چرا نمیای؟! چرا نمیخوای؟!


 

من خوبم..
فقط سرم درد میکنه..
دستت و به من نزن...!
گرممه برو بیرون...بزار بخوابم..
مامان برو بیرون تورو خدا برو..
بزار آروم شم..باهام حرف نزن
نمیخوام گریه کنم
چند ساعته بیرون نرفتم...
حالم بده....دلتنگم...بی تابم
بغض بیخ گلوم و چسبیده...! نمیشه رها شد!
دلم میخواد... سرم و بزارم رو عکسات و گریه کنم...تا خود صبح!
میخوام تک تک حرفایی که بهم زدی و ببوسم..گاز بگیرم...!بغل کنم..
میخوام دستم و بکنم تو موهات و یه هویی جییغ بکشم..
چقدر گریه کنم که دوباره بگی دوستم داری؟
میدونی چقدر واسم سخت بود نبودنت؟! نداشتنت؟!
میدونی چه حالی شدم وقتی راحت ازم گذشتی؟!
میدونی چه حسی داشتم وقتی ترکم کردی؟
خیلی خستم به خدا....
نمیدونی بدون تو بودن چه دردیه! بدون تو متولد شدن زندگی کردن..مردن...
چرا نمیای؟! چرا نمیخوای؟!

غذاهایی که ما را می خوابانند!!

 

 

1- منابع غذایی حاوی تریپتوفان:
همه ما از خاصیت جادویی شیر گرم برای رفتن به سرزمین خواب و رویا مطلع هستیم.بد نیست بدانید که مواد لبنی حاوی مقدار قابل توجهی از تریپتوفان است که نقش موثری در افزایش خواب دارد.سایر منابع حاوی تریپتوفان عبارتند از:عسل،موز،ماکیان و جو.
 
2- غذاهای غنی از کربوهیدرات:
به عنوان مکمل غذاهای لبنی باعث افزایش مقدار تریپتوفان خون می شود.بنابر این مقدار کمی از این غذاها – نان و پنیر،ماست و نان خشک،شیر و....- کمی قبل از خواب،باعث داشتن خواب راحت تر می شود.اما توصیه می گردد که از خوردن غذاهای بسیار شیرین و کربوهیدارته تنها،اجتناب کنید،زیرا خواب شما را بر هم می زند.
 
3-    غذای سبکی قبل از خواب تناول کنید:
اگر دچار بی خوابی شده اید، خوردن مقدار بسیار جزئی از غذا باعث خواب بهتر می شود. اما توجه کنید که این غذاهای سبک،آغازی برای وعده های سنگین غذا آن هم در آخر شب نشود.پر خوری و کلا غذای سنگین باعث ایجاد فشار بر دستگاه گوارش می شود و خواب و آرامش فرد را بر هم می زند.

4-  خوردن غذای سرخ کرده و همبرگر را ترک کنید:
دلیلی دیگر برای صرفه نظر کردن از غذاهای چرب،داشتن خواب راحت است.محققان معتقدند که هرچه قدر در طول روز غذای چرب مصرف کنید،شب هنگام کمتر موفق به خوابیدن می شوید.

5-  هشدار در مورد غذاهای کافئین دار:
خوردن یک فنجان قهوه در بعد از ظهر کافی است تا خواب شب را برهم زند.حتی مقدار جزئی کافئین نیز خواب را از بین می برد.بنابر این مراقب سایر غذاهای حاوی کافئین نیز باشید،مثل : شکلات،چای،کولا و....

ادامه مطلب ...