یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

عاشقانه

پرسید چقدر مرا دوست داری ؟

سکوتی کردم . چند لحظه به چشم هایش خیره شدم ...

گفتم : دوستت دارم به آن اندازه ای که عاشقتم . عاشق یک عشق واقعی . عاشق تو ...

عاشقی که برای رسیدن به تو لحظه شماری می کند .

به عشق این لحظه های انتظار * دوستت دارم * .

به اندازه ی تمام لحظات زندگیم تا آخر عمر عاشقتم ...

به عشق اینکه تو را تا آخرین نفس دارم * دوستت دارم * .

ادامه مطلب ...

یـه وقتـــایـی مـی خـــوام بنــــــویسـم ...

یـه وقتـــایـی مـی خـــوام بنــــــویسـم

امـــــا نمیدونـــــــــــــــــــم از چــی ؟!

                                            از خـــــودم ؟!

                                            از تــــــــــــــــــــو؟! یـا..............!!!

از پیلــه ی تنهــــایــی هـام بیـــــرون میـام

پـــــرده ی خاطــــــرات پـاییــزی م رو تکـــون میـــــدم

                                 و از لا بـه لای حـریـــــــــری بـه رنگـــــــ آبــان

لحظـــه هـای عـــــاشقانـه ی

بـا تــــــو بــودن رو مـی بینــم

لحظـــه هـایـی کـه صــدای بــــــوسه هـات

                                                بهـم زندگـــــــــی بخشیــد

                               و شــدی تنهــا عشـــــــــــــق زندگــی مـــــن

امــــــا نمـی دونــم چــــــــــــــــــرا ؟!

ادامه مطلب ...

آخرین متدهای زیبایی

از آنجا که زیبا تر شدن در دنیای امروز به صورت یک هنر نمود پیدا کرده لذا سعی داریم شما را با
آخرین متدهای زیبایی آشنا کنیم….

۱- خداحافظی با مدل موهای سفت و محکم

نگاهی به دختران امروزی بیندازید؛ ”کامرون دیاز، کیت‌ماس، درو باریمور“ هری جاش زیبایی">آرایشگر ستارگان مشهور هالیوود می‌گوید: ”این ستارگان همیشه موهایشان را آزاد، مواج و بی‌نظم درست می‌کنند و حتی اگر به یک مراسم بروند هرگز به سراغ اسپری‌های مو (تافت) نمی‌روند“.


ادامه مطلب ...