یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

سال ۸۸ هم طی شد.

سلام

به به!! سپیده خانم چشمم روشن!!! من کی بدقولی کردم خودم نمی دونم...؟ بعدشم من اصلا نمی دونم قول چی هست!!! حالا چی هست ؟ خوب منم می بخشمت چون من مثل تو قهر بلد نیستم ... (لوس)! در ضمن سفر شمالم کوفتت بشه !! خوب فکر کنم که این آخرین پست من تو سال 88 باشه منم واقعا دلم گرفته نمیدونم چرا!!؟؟ اصلا این برو بچه های هچکس و بازدید کننده های محترم هم که راه به راه غم و غصه کول می گیرن و میان مارو هم غمگین می کنن! بابا یکی شادی کول گیره بیاد دل ما هم شاد بشه. سال نو همه دوستان عزیز، نویسنده های وبلاگ (سپیده خانم ، مجتبی و احمد و غزل خانم! البته در حد 2-3 ثانیه) و خودم خودت و بقیه همه با هم مبارک صاحباشون باشه.

و

 سال جدید رو به خاله عزیزم که  تنها تو غربت هست و ما رو فراموش کرده هم تبریک میگم. خاله جان آرزو می کنم ستاره بختتان بالا  سپیده صبحتان تابناک  سایه عمرتان بلند  ساز زندگیتان کوک  سرزمین دلتان سبز و غم هاتون به رنگ

هیچکس باشه... سال جدید مبارک


http://i19.tinypic.com/2v308au.jpg

                                                                                                 یکی مثل مثل هیچکس 

ما هم هستیم ...

چیه خوب منم اومدم عیدو تبریک بگم  ...

این عسک! های خسگلم تقدیم شما هیچکس ها تو این سال جدید


http://www.oceandharma.org/images/Goodbye.jpg


http://www.hickerphoto.com/data/media/24/spring_flower_T2519.jpg


http://www.persianv.com/photo/albums/jadeh/persianv.com.jade_w.jpg

سال 88 رفت که بره !!!

سلام به همه دوستان

آقای فرید خان! از دستت شاکی ام حسابی بابا تو روی هر چی خوش قول وو سیاه کردی!! با این خوش قولی هات... من نمی فهمم که دردت چیه که قول میدی بعد نمی تونی انجام بدی و جالبه که همیشه هم بدقولی هاتو توجیه می کنی؟؟ خوب حالا چون داریم به آخر سال می رسیم دیگه یکم می بخشمت زیاد نه چون فعلا بدهکاری ... حواست باشه که ببین کجا تلافی می کنم.  از دست تو با این بدقولی هات یادم رفت سال نو تبریم بگم. سال نو به همه دوستان بازدیدکنندگان و خلاصه همه تبریک میگم. با آرزوی اینکه سالی سرشار از موفقیت و شاد کامی داشته باشین و لحظه تحویل سال مارو هم دعا کنید. واسه این فرید بدقول هم دعا کنید که سال بعد این موجود به راه راست هدایت شود ...به امید اون روز... راستی ما هم که داریم می ریم شمال (دلتون بسوزه) بعد 13 بر می گردیم ولی واقعا جایی همه تون خالیه... من که از الان دلم واسه مثل هیچ کس  تنگ شده آخه هر وقت که دلم میگیره میام اینجا یه دوتا حرف می زنم و میرم با اینکه میدونم تعطیلات زود تموم میشه ولی خوب سعی میکنم خوش بگذرونم. خوب دیگه میرم که برم تا بعد تعطیلات بچه های خوبی باشین و بازم نوروزتون مبارک


 

سال نو مبارک

سال نو در حد مرگ مبارک


http://img.tebyan.net/big/1387/12/2211581531187591011915325299212523896150.jpg

اس ام اس تبریک سال جدید


با توجه به اینکه روز یک فروردین ادم به آدم میرسه اما اس ام اس به ادم نمیشه

پیشاپیش سال نو مبارک



بهار با تمام رنگارنگی یک پیام دارد

” یکرنگی “

سال نو مبارک


عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را

نوروز بر شما مبارک . . .


سایت 
اختصاصی نوروز 89  |

نه زمستانی باش که بلرزانی و نه تابستانی باش که بسوزانی

بهاری باش که برویانی … بهار ۸۹ مبارک . . .

چهار دعای برتر لحظه تحویل سال /  اول دعا برای ظهور آن بی مثال

دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال / سوم رسیدن ما به قله های کمال

چهارم تمام جیب ها پر از پول ، اما حلال . . .

ادامه مطلب ...