یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

چند جمله قشنگ


فرقى نمیکنددخترباشى یاپسر؛ همینکه بادل کسى بازى نکنى مردى…


***


می خواهم برگردم به روزهای کودکی :

آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود… عشــق ، تنها در آغوش مادر خلاصه میشد…

بالاترین نــقطه ی زمین، شـانه های پـدر بــــود…

بدتــرین دشمنانم ، خواهر و برادرهای خودم بودند…

تنــها دردم ، زانوهای زخمی ام بودند… تنـها چیزی که میشکست ،

اسباب بـازیهایم بـــود… و معنای خدا حافـظ ، تا فردا بود.!


***


عابری درگذر از کوچه نزدیک تنم میپرسد :

این چه عطریست که از عمق دلت می آید؟


تازه آنجاست که من می فهمم خاطرات تو چقدر خوشبویند!





ادامه مطلب ...

کارهایی که باعث می شود زودتر پیر شوید


شاید باور نکنید اما این کارها باعث می شود زودتر پیر شوید !
تما شا کردن تلویزیون :
همه ما می دانیم که سپری کردن ساعتهای طولانی در مقابل تلویزیون برای کمر ما مضر است اما احتمالا" شما نمی دانید که اینکار طول عمر شما را نیز کاهش می دهد. محققان دانشگاه کوئیزلند به نتیجه رسیده اند که به ازای هر ساعتی که تلویزیون تماشا می کنید ، ممکن است حدود ۲۲ دقیقه از عمر شما کم شود. علاوه بر این نتایج تحقیقات این محققان نشان می دهد که تماشای تلویزیون خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را هم افزایش می دهد.
نوشیدن مایعات با بطری و یا از طریق نی :
ادامه مطلب ...

4 عامل مخرب در مصاحبه های استخدامی


کارجویان یا همان بیکارانی که به دنبال کار از این دفتر به آن شرکت می روند، معمولا یک نقطه ضعف عمده دارند و آن هم به دردسر افتادن در مرحله مصاحبه استخدامی است.

خوان مصاحبه استخدامی آنقدر مهم است که اشتباه در آن حتی می تواند منجر به از دست رفتن فرصت شغلی طلایی شود که شما همیشه منتظر آن بودید.
از دست رفتن فرصت های شغلی می تواند دلایل متعددی داشته باشد. شاید شما به یکی از این 4 دلیل نتوانسته باشید از خوان مهم مصاحبه استخدامی عبور کنید:
1 - صحبت درباره سایر فرصت های شغلی
صحبت کردن درباره فرصت های شغلی که در انتظار شما هستند و البته به مصاحبه کننده ارتباطی ندارند، در واقع نقد را به نسیه دادن است.
صحبت درباره سایر فرصت های شغلی که احتمالا همزمان برای شما وجود دارد، برای مصاحبه کننده دلیل قانع کننده ای بر توانایی های شما نیست، بلکه حتی ممکن است نتیجه عکس داشته باشد!
ادامه مطلب ...

مامان بابام دعواشون شده بود ۳ روز بود قهر بودن…

بابام قبل از اینکه بیاد خونه زنگ زد بهم گفت بیا پارک سر خیابون کارت دارم!!!!
من :|
رفتم گفتم جانم؟
برگشته میگه ببین عزیزم ۳ شب هست که شام درست حسابی نخوردیم داریم هر شب نون و ماست میخوریم ، ۳ شبه رو کاناپه دارم میخوابم کمرم تا نمیشه پدرم درومده!!!
من :-؟
گفتم خوب چیکار کنم؟ دعوا نکنین خوب …
برگشته میگه ببین عزیزم باید یه فداکاری این وسط اتفاق بیوفته!!!
من :O
گفتم بابا حرفات بـــــــــــــــو داره یعنی چی؟!!!
برگشته میگه مامانت از قهرمان بازی خیلی خوشش میاد، تو باید الان که رفتیم خونه با مامانت الکی جر و بحث کنی بعد من بلند شم بزنم تو گوشت بگم ببند دهننتو نباید به مامنت از گل نازکتر بگی …
من :|

فواید بوی جوراب


نتایج تحقیقات پزشکی نشان میدهد که کسانی که به صورت دائم در معرض استنشاق بوی جوراب قرار دارند،احتمال ابتلای آنان به بیماری سرطان ریه تقریبا صفر است.

ادامه مطلب ...