یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

بودی یا نبودی ؟


با دلی شاد به امید وصالی که ندیدم

آمدم تا به سرای تو و در خانه نبودی

حلقه بر در زدم و از تو جوابی نشنیدم

بلکه بودی و در خانه به رویم نگشودی

ادامه مطلب ...

سیب . . . (پریروز، دیروز، امروز)


تو به من خندیدی و نمی دانستی
 من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم
 باغبان از پی من تند دوید
 سیب را دست تو دید
 غضب آلود به من کرد نگاه
 سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
 و تو رفتی و هنوز،
 سالهاست که در گوش من آرام آرام
 خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم
 و من اندیشه کنان غرق این پندارم
 که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت
                                                                " حمید مصدق"

ادامه مطلب ...

اگر حبوبات دوست دارید حتما این سالاد خوشمزه را درست کنید!

سالاد حبوبات
موادلازم:برای پنج نفر)

لوبیا چیتی                                3قاشق غذاخوری
عدس                                       2قاشق غذاخوری
ماش                                        2قاشق غذاخوری
نخود                                        1قاشق غذاخوری
کاهو                                        2عدد متوسط
ادامه مطلب ...

نمیدونم کدوم مسئله رو اول حل کنیم....

نمی دونیم کدوم مسئله رو اول حل کنیم :
اینکه به دخترا یاد بدیم که هر پسری مزاحم نیست
یا اینکه به پسرا یاد بدیم که هر دختری فاحشه نیست


ادامه مطلب ...

گیاه فوق العاده ای برای درمان سرماخوردگی

* برای تسکین علایم سرماخوردگی و گلودرد دم کرده برگ های این گیاه مفید است.

* مانع از رشد «استافیلوکو اوریز» می شود که نوعی عامل بیماری زای خطرناک است و به اغلب آنتی بیوتیک ها مقاوم شده است.

*ترنج مانع از مسمومیت غذایی می شود یا با موارد حاد میکروب های گوارشی از جمله ای کولای و لیستریا مقابله می کند.

ادامه مطلب ...