یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

شوخی با کامپیوتر

شوخی با کامپیوتر

 

 

 

 

هر دهه کامپیوترها سیصد برابر پیچیده تر می شوند با این روند کامپیوترها تا سال 2010 و 2020 از پیچیدگی مغز انسان فراتر خواهند رفت.
بدبختانه ما هر کاری که برای قوی تر کردن خودمان می کنیم برای روبات ها هم می کنیم و آن ها ازما سریع تر فکر می کنند بنابر این باید آن ها آن قدر سخاوتمند باشند که ما را به عنوان حیوانات خانگی نگه دارند. ادامه مطلب ...

جک و اس ام اس جدید



 

  از وقتی که دلت اومد تنگ دلم  هر روز  دلم تنگ دل تنگت میشه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 سلام بیبن من گم شدم نمیدونم  از کجا باید برم ..

.
.
.
بگو از کدوم طرف باید قربونت برم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


یک دقیقه بوسیدن 26 کالری می سوزاند . تو کالری نمیخوای !؟



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
ادامه مطلب ...

آیا میدانید؟؟؟؟؟ (جدید و جالب)

- آیا می‌دانید انسان در سال 3000 قد متوسط 2 متر و 120 سال عمر و پوست قهوه‌ای خواهد داشت.
- آیا می‌دانید وزن 1 قاشق چایخوری از سیاه چاله‌ها 2 میلیارد تن است؛ بله 2 میلیارد تن.
- آیا می‌دانید یک سیاهچاله در کهکشان راه شیری است که هر ثانیه 1000 بار دور خود می‌چرخد.
- آیا می‌دانید ضریب هوشی انسان‌های معمولی بین 85 تا 105 است.
- آیا می‌دانید هر تار موی انسان می‌تواند تا وزن 100 گرم رشد کند.
- آیا می‌دانید بلندترین موی سر دنیا 6 متر است.
- آیا می‌دانید چشم انسان معادل یک دوربین 135 مگاپیکسل است.
- آیا می‌دانید سریع‌ترین عنکبوت دنیا دارای سرعت Km 16 در ساعت است که در افریقاست.
- آیا می‌دانید یک انسان نهایتاً می‌تواند با سرعت Km 35 در ساعت بدود.
- آیا می‌دانید نوعی عنکبوت می‌تواند 300 برابر وزنش را بلند کند.
- آیا می‌دانید طول موج نور مرئی بین 700 – 400 نانومتر است.
- آیا می‌دانید خورشید کوچک‌ترین ستاره دنیا است.

ادامه مطلب ...

خلاف‌کار

 

اینجوری نبین‌اش که خودشو زده به موش‌مردگی.‌ اگه بگم آدم به این توداری تا بحال ندیده‌ام باور نمی‌کنی.

ساعت از دوازده گذشته بود. از سرما سنگ می‌ترکید. همین جلو، دست راست، نه تومستقیم برو، سرِ پیچِ خیابون اصلی، که خواستیم بپیچیم، دیدم‌اش که دولاّ شده بود پشت درِ یه ‌‌مغازه رو زمین دنبال چیزی می‌گشت، شک کردم، گفتم بزن رو ترمز، با توکه نیستم، مستقیم برو، تا چشم‌اش به‌ما افتاد پا گذاشت به فرار.

پیاده دنبال‌اش رفتم. از سرما داشت نفس‌ام بند می‌اومد. چند قدم نرفته بود که گرفتم‌اش. گفتم: نامرد، کجا؟!

گفت: سرکار، نسخه از دستم افتاد باد بردش، رفتم برش‌دارم.

گفتم بده ببینم. توبه این می‌گی نسخه؟

همین یه‌‌تیکّه کاغذ خیس و مُچاله تودست‌اش بود. توجیباشم کمی پول با یه‌‌دسته کلید.

گفتم: می‌خواستی قفل‌ها رو باز کنی؟

گفت: کدوم قفل سرکار؟ این کلید خونه‌س، باخودم برداشتم که وقتی برمی‌گردم زنگ نزنم. بچّه، تازه خوابش برده بود. نمی‌خواستم بیدارش کنم.

گفتم: خر خودتی. برو سوار شو. تا کلانتری یه‌‌ریز التماس می‌کرد وچرت و پرت به هم می‌بافت. ادامه مطلب ...

جدیدترین تست روانشناسی در آمریکا!


 

اگر مایلید اطلاعات بیشتری درمورد شخصیت خودتان وخصوصیاتی که باعث می‌شوند دیگران شما را بیشتردوست داشته باشند پیدا کنید به تست زیربا کمال صداقت پاسخ دهید.این تست جدیدترین تست روان شناسی درکشورآمریکا است.
 
1- فرض کنید شما مشخصه صورت کسی هستید,کدام قسمت ازصورت او هستید؟
الف : چین وچروک
ب : لکه
ج : خال زیبایی
د : کک ومک
ت :لبخند

2- دوست دارید چه نوع پرنده ای باشید؟

الف : شباهنگ
ب : جغد
ج : عقاب
د : فلامینگو
ت : پنگوئن

3- کدام یک ازآلات موسیقی را دوست دارید؟

الف: پیانو
ب : ویلون
ج : سازدهنی
د : گیتار
ت : دف


4- کدام یک ازبرنامه های تلویزیونی برای شما جالب تراست؟
ادامه مطلب ...