یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

دوست داشتن

به دنبال کسی باش که تو را به خاطر زیبایی های وجودت زیبا خطاب کند نه به خاطر جذابیتهای ظاهریت


who calls you back when you hang up on him

کسی که دوباره با تو تماس بگیرد حتی وقتی تلفنهایش را قطع می کنی


who will stay awake just to watch you sleep

کسی که بیدار خواهد ماند تا سیمای تو را در هنگام خواب نظاره کند

ادامه مطلب ...

اس ام اس دوری از دوست


کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد / کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک لحظه بیبن با من چه کردی
همه احساسمو بازیچه کردی
جدایی را تو کردی من نکردم
زدی تیر به قلبم رد نکردی ،  .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ابرهای بارانی چشمانم از بس باریدند ، همچون چاه چشمان عروسک هاییم خشکیدند . پایان جدایی کجاست .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش به جای جدایی مردن بود ، چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده ، لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آنکه بین من و تو شام جدایی آورد ، می کنم نفرینش ، یا الهی ، بکنش چون من زار ، پیش معشوقش خار ، هر دو چشمانش تار ، تا بداند چه به من می گذرد ، از غم دوری آن چشم عزیز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
معلمم گفت الف ، گفتم او ، گفت ب ، گفتم با او ، گفت پ ، گفتم پیش او ، گفت ج ، خواستم بگویم جدایی ، گفت نگو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...

دلم غم دارد امشب


تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند

گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..

عاشق که شدی کوچ میکنند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تمام جاده های جهان را به جستجوی نگاه تو آمده ام ، پیاده ، این تو و این پینه های پای من ، حالا بگو در این تراکم تنهایی ، مهمان بی چراغ نمی خواهی??

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مثل یک روحی ؛ رها از بند زندان و تنی!

دور  هم باشی اگر از من ٬ همیشه با منی

تو همیشه بی خبر مهمان بغضم می شوی

بی هوا از چشم های خسته ام سر می زنی…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تمام حجم خیالم از تو لبریز است خیالم کوچک  نیست تو بزرگی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
هدایای تو

دشمنم شده اند

بی وجودشان شاید

می توانستم لحظه ای را

بی یاد تو سر کنم

بقه اس ام اس ها در ادامه مطلب


خوشبختی من

پیدا کردنِ تو

از میانِ این همه ضمیر بود.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...

رویاهایی که ممکن است در سیستم‌عامل بعدی مایکروسافت محقق شود

ایکروسافت دارد به تغییرات بزرگی دست می‌زند. به نظر می‌رسد استیو بالمر در حال شکستن قالب سنتی مایکروسافت است تا بخش‌های مختلف غول نرم افزاری به جای فعالیت جداگانه، همه زیر یک سقف و در تعامل با یکدیگر به فعالیت بپردازند. به این ترتیب انتظار می‌رود طی چند سال آینده، شاهد یکپارچگی میان محصولات مختلف مایکروسافت باشیم.

سخنرانی استیو بالمر در CES امسال روی چهار محور اصلی متمرکز بود: ویندوز 7 با معماری تراشه ARM، ویندوز فون 7، کینکت و کامپیوتر Surface. با وجود اینکه بالمر مستقیما به ویندوز 8 (نامی که فعلا برای نسخه آینده ویندوز در نظر گرفته شده) اشاره‌ای نکرد، بسیاری پیش‌بینی می‌کنند سیستم‌عامل بعدی مایکروسافت تحول بزرگی در دنیای “ویندوز” به وجود خواهد آورد و این پلات‌فورم، به محور اصلی فناوری‌های آینده مایکروسافت تبدیل خواهد شد.

در این گزارش به بررسی فناوری‌هایی می‌پردازیم که احتمال دارد در ویندوز 8 شاهد آنها باشیم.

Xbox

کنسول بازی Xbox 360 که پنج سال پیش وارد بازار شد انقلابی در دنیای بازی‌های کامپیوتری به حساب می‌آمد، اما در حال حاضر سیستم‌های کامپیوتری متوسط هم با مشخصات سخت‌افزاری Xbox 360 برابری می‌کنند.

ادامه مطلب ...

دانلود وردپرس۳٫۰ از مرز ۳۰ میلیون بار گذشت

سومین نگارش از وردپرس، محبوب ترین برنامه مدیریت محتوای وبلاگنویسی جهان، از مرز ۳۰ میلیون بار دانلود گذشت.


این رکورد که صبح دیروز ثبت شد نشان دهنده استقبال و علاقه روزافزون وبلاگنویسان در سراسر جهان به این برنامه بوده است.

وردپرس ۳٫۰ که در تاریخ ژوئن ۲۰۱۰ منتشر شد به عنوان سیزدهمین نسخه اصلی از وردپرس به شمار می رود و این تعداد دانلود در طی ۷ ماه از زمان انتشار عمومی اش بدست آمده است.

به گزارش پارسیش، در حال حاضر چهار بروزرسانی برای وردپرس۳٫۰ ارائه شده است که این بروزرسانی های کوچک برای رفع آسیب پذیریهای امنیتی بوده اند.

آمار لحظه به لحظه دانلود این CMS را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید.

وردپرس نام یک برنامه مدیریت محتواست که با کمک آن می توانید وبلاگ خود را بر روی یک فضای اینترنتی و در یک آدرس اینترنتی مستقل راه اندازی و مدیریت کنید.