یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

بودی یا نبودی ؟


با دلی شاد به امید وصالی که ندیدم

آمدم تا به سرای تو و در خانه نبودی

حلقه بر در زدم و از تو جوابی نشنیدم

بلکه بودی و در خانه به رویم نگشودی

اشک زد حلقه بچشم من و آهم بلب آمد

ناگهان غیبت تو بست به دل  راه امیدم

نا امیدانه زدم تکیه بدیوار ز حســرت

نا امیدی نکشیدی که بدانی چه کشیدم

با دو صد عذر به جبران گناهی که نکردم

گریه ها کردم و بر آتش دل اشک فشاندم

یادگار تو همان حلقه ی زیبای طلا را

نگـــــــهـی کــــــــردم و زان پــــــس

روی ان چند نگین از گهر اشک نشاندم

من به تو زنده ام و بی تو دلم خانه ی مرگست

تو مرا گرمی عشقی تو مرا نور امیدی

زندگی بی تو مرا نیست بجز شام سیاهی

تو مرا پرتو مهری تو مرا بخت سپیدی

با دلی شاد به امید وصالی که ندیدم

امدم تا به سرای تو و در خانه نبودی

حلقه بر در زدم و از تو جوابی نشنیدم

بلکه بودی و در خانه به رویم نگشودی !

نظرات 3 + ارسال نظر
سوگند پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://jassmine.blogsky.com

سلام زیبا بود آپم دوس داشتی بیا

salam mer30
chashm hatman sar mizanam

سوگند دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://jassmine.blogsky.com

سلام من امروز تو وبلاگم برای عشقم تولد گرفتم خاستم دعوتتون کنم تا تو قسمت نظرات با هم جشنمون تکمیل شه
دوس داشتی بیا
خوش حال می شم و دوس دارم که بیای قریونت
کوچیک شما سووووووووووگند
راستی دستت طلا که اومدی و به وبم سر زدی فرید جون خوشحالم کردی

salam
tavalode eshghetoo behet tabrik migam azizam
ishalla hamishe shad bashi

hatman miyam webet

سعیده یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ http://tmesletanhayi.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد