یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

سال ۸۸ هم طی شد.

سلام

به به!! سپیده خانم چشمم روشن!!! من کی بدقولی کردم خودم نمی دونم...؟ بعدشم من اصلا نمی دونم قول چی هست!!! حالا چی هست ؟ خوب منم می بخشمت چون من مثل تو قهر بلد نیستم ... (لوس)! در ضمن سفر شمالم کوفتت بشه !! خوب فکر کنم که این آخرین پست من تو سال 88 باشه منم واقعا دلم گرفته نمیدونم چرا!!؟؟ اصلا این برو بچه های هچکس و بازدید کننده های محترم هم که راه به راه غم و غصه کول می گیرن و میان مارو هم غمگین می کنن! بابا یکی شادی کول گیره بیاد دل ما هم شاد بشه. سال نو همه دوستان عزیز، نویسنده های وبلاگ (سپیده خانم ، مجتبی و احمد و غزل خانم! البته در حد 2-3 ثانیه) و خودم خودت و بقیه همه با هم مبارک صاحباشون باشه.

و

 سال جدید رو به خاله عزیزم که  تنها تو غربت هست و ما رو فراموش کرده هم تبریک میگم. خاله جان آرزو می کنم ستاره بختتان بالا  سپیده صبحتان تابناک  سایه عمرتان بلند  ساز زندگیتان کوک  سرزمین دلتان سبز و غم هاتون به رنگ

هیچکس باشه... سال جدید مبارک


http://i19.tinypic.com/2v308au.jpg

                                                                                                 یکی مثل مثل هیچکس 

نظرات 5 + ارسال نظر
سیاوش دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام و منم سال نو رو به هیچکس ها تبریک میگم
اگه ممکنه بخش آموزش زبان انگلیسی رو بخصوص اصطلاحات و زیاد تر کنین
ممنونم

راحیل دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام واقعا شما ها هچکسین یعنی بی کسو کارین
وبلاگ جالبی دارین هم قشنگه هم مفهومی و هم آموزنده
مهمتر این که آپ تون هم به روزه
به امید اینکه بهتر بشه
سال نو شما هم مبارک باشه

سلام وسال جدید شما هم مبارک باشه
راستش ما بی کس و کار نیستیم فقط زیادی غم و درد داریم و ریختیم تو وبلاگ که شده همین تحفه بنام هیچکس ها
با این نظرات تون مارو خجالت میدین
با امید اینکه بتونیم بهتر از این باشیم در سال جدید
مرسی

امیر دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام
میگم شما هیچ کس ها با خودتون هم جنگ دارین نه؟
بعد این همه وقت اومدم که کلی مطلب جدید ببینم که دیدم همتون تنبل شدین و یکی یکی در رفتین.
خوب سال نو همه تون مبارک باشه و مارو هم دعا کنین
امیر - لندن

سلام امیر آقای یکی یدونه
خوب میگی من چی کار کنم؟ دست تنهام. بچه ها که یکی یکی جیم شدن واسه تعطیلات ما هم که تا حالا موندیم شاهکاره بخدا
ممنوم امیر جان برای شما هم سال خوب و سبزی رو آرزو می کنم

لینا پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام فرید جان
منم سال نو رو بهت تبریک میگم و امید وارم هستم که سال جدید سال رسیدن به اهدافت باشه ...
امسال واسه من که سال خوبی بود که توانستم Master of Science یا فوق لیسانسمو بگیرم
راستی چی کار کردی ؟ هنوز ایرانی ... نرفتی پیش خاله جانت؟!!
راستی من بعد ۲۳ سال که تو هلند هستم امسال به همراه خانواده داریم میریم افغانستان دید و بازدید عید
خوب بازم بهت سر میزنم. موفق و شاد باشی
لینا - هلند

سلام لینا خانم
راستی من خوب یادم نمونده که شما کی هستی؟ معذرت دیگه یادم رفته..
ولی فکر کنم که تو اون وبلاگ قبلی بودی نه؟ البته فکر می کنم !!!
ولی خوب به هر حال چه خوب یادت مونده !!!
نه هنوز ایرانم ! راستش دیگه مهاجرت قانونی رو بی خیال می شم و از راه های دیگه اقدام می کنم. آدم هدف روشنی داشته باشه ارزش هر ریسکی رو داره ...
فعلا که حسابی چسپیدم به زبان فرانسه (وحشتناکه!)
چون منم بایید زود برم که از درس هامم عقب نمونم
خوب بازم از تبریکت ممنون و منم فوق لیسانس تو تبریک میگم (حلا چه رشته ی هست) و برات آرزوی موفقیت می کنم تو سال جدید
در ضمن هرچی تونستی عکس هم بگیر که بذارم تو وبلاگ آخه طبیعت اونجا خیلی جذابه با اون کوها بکر و دست نخوردش
موفق باشی

کورش آریامنش یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.arja.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد