یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

یکی مثل هیچکس

سلام غزل جان میلت هک شده هروقت اومدی وب تو بخش نظرات کامنت بذار

زندگی ادامه داره حتی وقتی ... ؟؟!

زندگی ادامه داره حتی وقتی تو نباشی


اگه آشنابمونی یا مثل غریبه ها شی


حتی وقتی واژه عشق با خیانت هم نفس شه


یااگه تموم دنیا واسه پرامون قفس شه


نه خزون نه بهار انگاری روزگار تو رو ازدل من می رنجوند


دیگه توهرقدم می گذشتی ازم قلبمو می لرزوند


زندگی ادامه داره به جلو قصه تکرار


حتی وقتی نبض ساعت بخوابه رودست دیوار


حتی وقتی شعله عشق تونگاهی بی رمق شه


یااگه دفتر شادی روزی خالی ازورق شه


زندگی ادامه داره خوب وبد سفید ومشکی


تازمانیکه یه لبخندمی شکفه می چکه اشکی


کسی پله های اون روبه عقب برنمی گرده


ولی می تونه ببینه که گذشته ها چه کرده


زندگی ادامه داره با من و تو بی من وتو


این دو روززندگی رو بیا همراه دلم شو

نظرات 1 + ارسال نظر
آموزشکده خوارزمی پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.amoozeshkade.com

.اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد